آخرین بروز رسانی: 13ام اسفند, 1401

ترندهاي دکوراسیون خانه 2023

نظر چند طراح داخلی مطرح درباره ، ترندهاي دکوراسیون خانه […]

نظر چند طراح داخلی مطرح درباره ، ترندهاي دکوراسیون خانه 2023:

آنچه درون و بیرون است!

با ورود به سال ٢٠٢٣، بسیاری در حال حاضر به دنبال جدیدترین و بهترین ترندهای طراحی داخلی هستند که در اين سال آینده غالب خواهد شد. بنابراین ما نظر تخصصی پنج طراح داخلی مطرح جهان را مرور می كنيم. اينكه چه پيش بيني مي كنند و خودشان چه كارقرار است بكنند.

چه در حال برنامه ریزی برای بازسازی کامل باشید و چه می خواهید فضای فعلی خود را در سال جدید تجدید کنید، این مقاله به شما كمك مي كند.

آیا پیش بینی روندی برای سال 2023 دارید؟ چگونه می خواهید این روندها را در خانه خود بگنجانید؟ راهنمایی یا توصیه ای دارید؟

Gianna @indie.boho.nest

جیانا: مدهاي 2023 استفاده از رنگ های عمیق استفاده از رنگ سفيد كمتر خواهد بود. فضاهای بافت دار بیشتر با چوب ها و رنگ ها، الگوهای جالب تر اما کلاسیک تر، زیبایی شناسی کلبه ای بیشتر، کمتر مدرن.

ما فرش‌های كلفت و پر پشت ، پرده هاي تيره، چوب‌های تيره و تركيب ان با فلزات را خواهيم داشت زیرا آنها یا کلاسیک هستند یا به تازگی در جریان اصلي مد روز قرار گرفته‌اند.

من همیشه سعی می‌کنم عناصر بیرونی را وارد کنم. از دیوارهای چوبی گرفته تا گياهان، درختان و شاخه‌ها (مرده یا زنده) تا اوردن  وپیدا کردن اقلام ازطبيعت در منطقه شما برای آوردن به داخل خانه تا احساس کنید با محیط اطراف خود ارتباط بیشتری دارید. مثل سنگ، صدف، چوب، پارچه و…..

توصیه من فقط همین است. به حیاط، محله و محیط اطراف خود نگاهی بیندازید. فضاهای بیرونی مورد علاقه خود را پیدا کنید، چه چیزیرا در مورد آنها دوست دارید؟ وقتی آنجا هستید چه احساسی دارید؟ سعی کنید آن را در خانه خود تکرار کنید. خانه های ما باید به ما احساس رضایت و راحتی بدهد. پیدا کردن و آوردن آن عناصر در فضای باز به شما احساس آرامش و آرامشی می دهد که ما در این دنیای بیش از حد تحریک کننده به شدت به آن نیاز داریم.

 

Kate @katechipinski

کیت: نظر من مهم نيست مد و ترند مهم نيست. من می خواهم، شما خوشحال باشید. من طرفدار ترندها نیستم و طراحی خود را براساس ترندها قرار نمي دهم. من فقط دوست دارم فضاهایی ایجاد کنم که احساس خوبی داشته باشم و احساس راحتی کنم. بنابراین بهترین توصیه من به شما این است که سبک خود را پیدا کنید. آنچه را که شما را می سازد پیدا کنید. خوشحال باشید و به آن پایبند باشید. همیشه می‌توانید چند قطعه شیک را در طراحی بگنجانید، اما همیشه پیشنهاد می‌کنم برخی از عناصر بیرونی و همچنین چندقطعه قدیمی را وارد کنید.

Megan @ourlakeviewhaven

مگان: “بزرگترین پیش بینی من این است که فکر می کنم در سال 2023 رنگ ها و الگوهای پررنگ تری را شاهد خواهیم بود. ما قبلاً درنیمه آخر سال 2022 کمی شاهد آن بوده ایم.

فكر کنید: کابینت های رنگی در آشپزخانه ها ( به جای تمام سفید)، دیوارهای برجسته تیره‌تر، و میزهای پررنگ. همچنین فکر می‌کنم که بیشتر شاهد اكسسوري هاي  «مدرن ارگانیک» با قطعات بافت‌دار و سرامیکی در خط مقدم خواهیم بود.

من قصد دارم در سال 2023 همه این ترند ها را بیشتر در خانه خود بگنجانم. از آنجایی که خودم به شخصه  هميشه خانه اجاره میكنم، نمی توانم تغییرات بزرگي ايجاد كنم اما تغييراتي مانند میز هايي با چوب پررنگ استفاده مي كنم.

قصد دارم رنگ های تیره بیشتری برای تضاد فضاهای خنثی خود اضافه کنم. همچنين  دكوري هاي مدرن و ارگانیک بیشتر در خانه اضافه  مي كنم.

Jessica @imjessicabrigham

جسیکا: “فضای داخلی از دیوار تا سقف مملو از رنگ های تند الهام گرفته از سبك هاي کلاسیک خواهد بود.

تا زمانی که به جستجو نروید، هرگز نمی‌دانید چه چیزی ممکن است پیدا کنید.به خودتان اجازه دهید بفهمید که سبک برای شما چهمعنایی دارد.

رنگ های مجلل عمیق و جسورانه راه به جایی نمی برند. یک سبز شکارچی جذاب، تمشکی مشکی عاشقانه یا آبی سرمه ای به صحنهخانه ها برخواهند گشت. من به اين رنگ ها را رنگ هاي نگين جواهري مي گويم.

اين رنگ ها به صورت دكوري ها محدود در فضاي كلي روشن ديوارها و كف ها اضافه مي شود و خانه را تزئين مي كند.

امسال سال خداحافظی با همه‌چیز و همه‌جاي سفید است.

Kris @homewithharper

کریس: مینیمالیسم، آن چیزی است که بسیاری از مردم براي امسال آرزو می کنند، اما خيلي هم  عملی نیست. بیشتر افراد بچه، سگ وغیره دارند خانه های بزرگي دارند، كه غالبه پر از وسايل است حضور بچه ها و حيوانات، داشتن خانه “مینیمالیستی” را تقریبا غیرممکن می کند.

ترند هايي که امسال مورد استفاده قرار مي گيرد: چوب، عناصر طبیعی و ارگانیک است. به طور خلاصه دكوري هايي از رنگ خاکی یامواد طبیعی هرگز از مد نمی افتد.

Amelia @amelia.home

آملیا: به نظرم ترند و مد امسال، یک پالت رنگ خاکی تر با رنگ های بژ و سبز زرق و برق دار است.

همچنین بافت های طبیعی مانند چوب، کتان و پشم! من همچنین در حال حاضر عاشق تماشای رنگ های چوبی تیره تر هستم و فکر میکنم در سال 2023 بيشتر خواهند شد!”

فکر می کنم خاکستری از پالت رنگي بيرون برود ، به نظر می رسد فضاهای خاکستری سرد که برای مدتی دیده ایم دوران خود را سپریکرده اند و زیبایی شناسی بسیار گرم تری در راه است، ترند و مدي که می توانم با آن کنار بیایم!

اگرچه به طور کلی من فکر می کنم تا زمانی که شما خانه خود را دوست دارید، این تنها چیزی است که اهمیت دارد! گرایش‌ها می‌آیند ومی‌روند، بنابراین آنچه را که دوست دارید انتخاب کنید و نمی‌توانید خیلی اشتباه کنید، چه در “مد روز باشد یا نه.”

بسیار هیجان‌زده هستیم که ببینیم سال نو چه ترند هايي و سبک‌های طراحی داخلی را به ارمغان می‌آورد. دوست داریم ببینیمخانه‌هایمان چگونه با دنیایی که در حال حاضر در آن زندگی می‌کنیم ارتباط برقرار می‌کند و تغییر می‌کند.

با ما همراه باشید. فضای خود را برای تازه هاي امسال آماده كنيد اما فراموش نكنيد مهمتر از همه اين است كه شما ازدكور خانه خود راضي باشيد و احساس راحتي كنيد.

دسته‌بندی: طراحی داخلی